کارگاه آموزشی عملیات سطحی و اندایزینگ توسط دکتر Jude M. Runge دکترای متالورژی و محقق در زمینه مهندسی سطح در شرکت بین المللی کامپکات در پنجمین کنفرانس آلومینیوم ایران IIAC2018 برگزار خواهد شد.
دکتر جودی رونگ به عنوان مهندس متالورژ و محقق در زمینه متالورژی سطح با بیش از ۳۰ سال سابقه در بخش های صنعتی، دولتی و آکادمیک فعالیت می‌نماید. تجارب و کارشناسی‌های تحلیلی او شامل بخش وسیعی از فرآیندهای تولید همچنین مهندسی و علم تمام کاری کلیه مواد می‌باشد. دکتر رانج به عنوان کارشناس فلزات غیرآهنی با تمرکز بر متالورژی آلومینیوم و آلیاژهای آن، آندایزینگ و تشکیل اکسیدهای آندی متخلخل در سطح بین المللی شناخته شده است. وی به عنوان سخنران مدعو در کشورهای مختلف نظیر ایالات متحده امریکا، اروپای غربی، برزیل، چین و هند حضور داشته است. دکتر رونگ مخترع و مالک فرآیند ثبت شده CompCote برای آندایزینگ آلومینیم است. او دکترای متالورژی خود را از دانشگاه ایلیونز در شیکاگو تحت نظر دکتر میشل مک نالان دریافت کرد. کتاب او با عنوان متالورژی آندایزینگ آلومینیوم توسط انتشارات علمی اسپرینگر در سال ۲۰۱۶ چاپ شده و در دسترس می‌باشد.

برگزاری کارگاه آموزشی عملیات سطحی و آندایزینگ آلومینیوم توسط دکتر جودی ام. رونگ در پنجمین کنفرانس آلومینیوم ایران (IIAC2018)