تمدید مهلت ارسال مقالات تا تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۶

با توجه به درخواست نویسندگان محترم و همچنین به علت تعطیلات سال نو میلادی، بنابر تصمیم کمیته علمی کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم، مهلت ارسال مقالات تا تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۶ تمدید شد. علاقمندانی که تا کنون موفق به ارسال مقاله کامل و یا چکیده مقاله خود در کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم IIAC2018 نشده‌اند، می‌توانند مقاله کامل خود را تا تاریخ ۶ بهمن ماه با مراجعه به بخش مقالات سایت ارسال نمایند.

شایان ذکر است مقالات ارسال شده تحت داوری قرار گرفته و به تدریج نظر داوران محترم برای نویسندگان ارسال خواهد شد. پذیرش نهایی مقالات به صورت ارائه شفاهی و یا پوستر منوط به انجام اصلاحات مقاله مطابق با نتیجه داوری و تظر نهایی داوران است.

به اطلاع کلیه نویسندگان محترم مقالات می‌رساند که کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC ثبت و ‌نمایه‌گردیده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این کنفرانس از امتیاز فوق بهره‌مند خواهند شد و در آن‌نمایه می‌گردند.

همچنین در راستای ارج نهادن به تولیدات علمی نویسندگان محترم، مقالات برگزیده ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران در نشریه Iranian Journal of Materials Science and Engineering” (IJMSE) نمایه شده در پایگاه بین‌المللی ISI به چاپ خواهد رسید.

 

تمدید مهلت ارسال مقالات تا تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۶